ماجدي: درگيري لفظي‌ام با تيموريان شايعه است ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT
 

  ميرشاد ماجدي در مورد حرف و حديث‌هاي مختلفي که در خصوص اتفاقات رخ داده در اتوبوس استقلال ايجاد شده است، گفت: من چيز خاصي نديدم! اتفاقاً تيموريان در اتوبوس کنار من نشسته بود. من از طريق آقاي عالمي شنيدم که تيموريان بابت دير حرکت کردن اتوبوس ناراحت شده به همين دليل به ايشان گفتم بازيکناني که براي دوپينگ رفته اند، بايد برگردند تا همه با هم با اتوبوس از ورزشگاه خارج شويم.

به گزارش تسنيم، وي در مورد شايعه درگيري لفظي‌اش با تيموريان ادامه داد: من هيچ وقت با بازيکنان دچار چنين مشکلاتي نمي‌شوم و اين موضوع هم شايعه است. همانطور که گفتم بعد از بازي هم در کنار آندو نشسته بودم. فکر مي‌کنم بعضي‌ها در اين مورد قضاوت و پيش‌بيني خاص خود را داشتند و به ماجرا دامن زدند!

ماجدي در مورد صحبت‌هاي مسئول کميته انضباطي استقلال که گفته باشگاه در انتظار گزارش ماجدي از اتفاقات اتوبوس تيم است، گفت: من در مورد بحث تيموريان گزارش شفاهي را به مديرعامل باشگاه دادم و به آقاي افشارزاده گفتم که اتفاق خاصي در اتوبوس رخ نداده است. اگر اين موضوع حاد بود يا اتفاقي جدي مي‌افتاد قطعاً در موردش گزارش مي‌دادم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد اظهارات جواد نکونام که سروصداي زيادي به پا کرده است، گفت: اين مسائل به من مربوط نيست و فقط بايد کار خودم را انجام دهم. مسئولان باشگاه به اندازه کافي در اين خصوص صحبت کردند و درست نيست که من بخواهم در اين خصوص حرفي بزنم.

وي در مورد تناقض بين حرف‌هاي اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد آشتي دادن نکونام و قلعه‌نويي تأکيد کرد: اعضاي هيئت مديره به نوعي مسئول بالايي من هستند و خودشان بايد در مورد اين مسائل پاسخگو باشند. البته تناقض حرف‌هاي دو عضو هيئت مديره در نوع خودش جالب است.



googlereader googleplus stumbleupon digg cloob twitter facebook



:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: